Az új ügyfélkapu se legyen digitális kényszerzubbony!

Ne jelentse a digitális kényszerzubbony szorosabbra húzását a január 15-i ügyfélkapus átállás. A Jobbik ugyanis meghallja a magyar polgárok a könyvelők, de szélesebb körben a vállalkozók panaszát, ami alapján kijelenthető, hogy nem történtek meg a szükséges előkészületek a teljes körű Ügyfélkapu +-os átálláshoz.

Azt is látjuk, hogy mind az Ügyfélkapu + mind a digitális állampolgárság alkalmazásnál felmerült az, hogy a régebbi típusú telefonokon nem működnek azok az operációs rendszerek, amelyek szükségesek az új rendszerek használatához. Éppen ezért arra szólítjuk fel a kormányt, hogy gondolja végig, hogyan tud hozzájárulni az érintett honfitársaink ügyeinek megkönnyítéséhez!

Azt szeretnénk elérni, hogy ne jelentse a digitális kényszerzubbony szorosabbra húzását az, hogy erőltetve és folyamatosan egy szűkített személyes ügyintézési üzemmód mellett próbálnak mindenkit belepréselni azokba az új digitális ügyintézési módokban eszközökbe, amely sokak számára kényelmetlenséget jelent, sokak számára a vállalkozói lét megnehezítését jelenti. A könyvelők panaszait illetően pedig azt is látni kell, hogy akár nagyon komoly ügymenetekben is fennakadásokat okozhat ez az átállás.